Welkom Inloggen
Verzenden & retourneren
Verzending
Uw bestelling wordt gratis bij u thuisbezorgd.
Al onze producten worden verstuurd via TNT-Post. In veel gevallen gaan deze gewoon met de briefpost mee, dus hoeft u er niet voor thuis te blijven. Past een bestelling niet door de brievenbus, dan verzenden wij deze via de pakketpost van PostNL. Hierbij belt de postbode bij u aan, om het pakje aan u over te dragen.
Bent onverhoopt niet thuis, dan zal de postbode uw pakje bij de buren afgeven, later nogmaals bezorgen of een briefje achterlaten waarmee u uw bestelling later kunt afhalen bij het Postkantoor.
Retourneren
Wij hanteren een 100% tevredenheidsgarantie. Dus bent u toch niet helemaal tevreden, dan kunt u uw aankoop retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.
U krijgt dan het gehele aankoopbedrag terug. Kosten voor retourverzending worden niet vergoed.
Volg hiervoor dan zorgvuldig deze procedure:
1) Neem binnen 14 dagen na ontvangst via onderstaand mailadres contact op met onze klantenservice:
Retour zendingen dient u aan te melden via info@napsoe.nl vermeld daarbij:
- Adresgegevens
- Factuurnummer
- Reden van retour (optioneel)
2) Na bevestiging van onze klantenservice stuurt u de goederen binnen 14 dagen naar ons terug. U dient tevens een kopie van uw faktuur mee te sturen en daarop uw bankrekeningnummer te vermelden waarop wij het aankoopbedrag kunnen terugstorten.
3) Zodra wij de goederen in goede orde hebben ontvangen, ontvangt u binnen enkele werkdagen hiervan de bevestiging. Vervolgens zullen wij het aankoopbedrag incl. de eventuele verzendkosten van de heenzending zo spoedig mogelijk terugstorten, doch uiterlijk binnen 14 dagen nadat u de producten heeft teruggestuurd.